باربری مشهد

حمل بار از مشهد

باربری مشهد

حمل بار از مشهد

  • ۰
  • ۰

موسسه باربری مشهد به کرج بزرگترین شرکت حمل و نقل شهری و بین شهری در مشهد می باشد که دارای بیش از 100 ناوگان خاور مسقف و خاور روباز می باشد این شرکت حمل و نقل با فراهم نمودن انواع خاور توانسته است تمام نیاز همشهریان عزیز را جهت اثاث کشی و اسباب کشی مهیا نماید.

مدیران باربری مشهد به کرج و تمامی شهرهای استان البرز از جمله فردیس کمال‌شهر نظرآباد محمدشهر  توانسته اند با به کارگیری انواع سیاست های خاص علاوه بر فراهم نمودن انواع خاور جهت حمل بار و کالای اداری تجاری از مشهد به البرز و کرج , قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه نهایی را به شدت کاهش دهد به نحوی که در حال حاضر باربری مشهد به کرج ارزانترین باربری می باشد

یکی از دلایل مهم باربری مشهد به کرج جهت استفاده از خاور مسقف و خاور روباز این می باشد که خاور وسیله ایی می باشد که فضای بسیار زیادی دارد و تقریبا تمام اسباب و وسایل یک اثاث کشی را در خود جای میدهد لذا در بیشتر مواقع همشهریان عزیز جهت جابجایی کالا و اثاثیه خود خاور از شرکت حمل و نقل شهری و بین شهری مشهد درخواست می نمایند.

از سوی دیگر برای مسیرهای طولانی مانند مسیر مشهد به استان البرز و شهر کرج فردیس کمال‌شهر نظرآباد محمدشهر باربری مشهد تخفیفات بسیار خاصی را در نظر گرفته است که گاهی تا 70% تخفیف را شامل می شود بنابراین توصیه اکید داریم به هموطنان عزیز که در صورت تصمیم به حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به کرج حتما با یکی از شماره های باربری مشهد تماس برقرار نمایید و از لیست قیمت تخفیف دار ما بهره مند شود قطعا از قیمت هایی پایین ما هیجان زده خواهید شد.

باربر مشهد به کرج دارای بزرگترین ناوگان انواع خاور مسقف و خاور روباز می باشد که تمام مدل بالا بوده است چرا که به اعتقاد ما برای مسیرهای طولانی داشتن خودروهای مدل بالا بسیار ضروری هست چراکه گاها دیده شده است شرکت های باربری از خاور های مدل پایین و فرسوده استفاده نموده اند که در بین مسیر خراب شده و خساراتی به اثاثیه وارد شده است.

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به استان البرز و شهر کرج  توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شرکت های حمل بار و اثاثیه: کرج مرکز استان البرز، مرکز شهرستان کرج و یکی از کلان‌شهرهای ایران است و به عنوان چهارمین شهر بزرگ ایران شناخته می‌شود. کرج یک شهر کوهپایه‌ای است که در دامنهٔ رشته کوه‌های البرز و در بلندای ۱٬۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد. همچنین این شهر دومین شهر ایران است که دارای قطار شهری و همچنین در حال ساخت ۶ خط تفکیکی مترو است.

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به استان البرز و شهر فردیس توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شرکت های حمل بار و اثاثیه: فردیس مرکز شهرستان فردیس در استان البرز می‌باشد. فردیس از ابتدای سال ۱۳۹۶ از کرج جدا شده و تبدیل به شهرستان فردیس شد که اکنون دارای فرمانداری و شهرداری مستقل می‌باشد. فردیس از شهرک‌های بسیاری تشکیل شده که می‌توان از شهرک ناز در جنوب غربی، شهرک طلائیه در جنوب و شهرک منظریه و شهرک طالقانی در شمال و شهرک دهکده (خانه) در غرب آن را نام برد.

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به استان البرز و شهر کمال‌شهر توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شرکت های حمل بار و اثاثیه: کمالشهر یکی از قدیمی ترین شهرهای کرج می‌باشد با نام قدیمی کمال آباد. این شهر جز یکی از بومی ترین مناطق البرز است. کمال آباد جزئی از دهستان‌های قدیمی کرج مرکزی بوده است که زبان بومیان آن همچون دیگر اقوام بومی مناطق کرج تاتی زیارانی است که با مرکزیت روستای تاریخی هلجرد شکل گرفته است و پیشه ی مردمان آن در زمان های قدیم بر پایه کشاورزی و باغداری بوده است. و از خاندان و اقوام قدیمی آن می توان به.توانگر، زارع رفیع، کمال زاده، نیک فلاح، مدیرروستا اشاره نمود.با وجود مهاجرت زیاد در طی دهه های اخیر آب و هوای مساعد پایین بودن قیمت زمین و مسکن ساخت کارخانه و کارگاه های کوچک بزرگ بدلیل موقعیت ژئوپولتیک آن همچنان اقوام بومی درآن فرهنگ و زبان خود را حفظ کرده و میکنند. در شمال غربی شهرستان کرج و این شهر تا قبل از سال ۷۵ و احداث شهرداری، دهستانی به نام کمال‌آباد بوده‌است و. یکی ازبومی ترین مناطق کرج به شمار می رود. از غذاهای محلی میتوان به یتیمچه ، سوپ جو ، تاس کباب اشاره کرد. همچنین دارای مکان های تاریخی قدیمی همچون روستای هلجرد، و رضوانیه.

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به استان البرز و شهر نظرآباد توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شرکت های حمل بار و اثاثیه: نَظَرآباد یکی از شهرهای استان البرز و مرکز شهرستان نظرآباد است.این شهرستان قدمتی حدود نه هزار سال دارد. به طوری که منطقه باستان‌شناسی ازبکی در آن واقع شده است و نمونه اولین خشت دست ساز بشر که در سازمان ملل نگهداری می‌شود، توسط محمد خاتمی به نشانه گفتگوی تمدن‌ها از این محوطه باستانی به سازمان ملل هدیه شده است.مصطفی بازرگان برادر مهدی بازرگان از مشاهیر این شهرستان محسوب می‌شوند وی در سال ۱۳۸۹ درگذشت. شهر مصطفی آباد یادگار دوران مباشری او بر این شهر است.

  • ۹۹/۱۰/۲۹
  • نتسان باربری مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی