باربری مشهد

حمل بار از مشهد

باربری مشهد

حمل بار از مشهد

  • ۰
  • ۰

باربری مشهد - حمل بار و اثاثیه منزل و اداری توسط خاور مسقف خاور روباز از مشهد به اهواز دزفول آبادان ماهشهر خرمشهر  با 70% تخفیف زیر نظر اتحادیه حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین ثبت شده در 118 مخابرات در اسرع وقت و در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته با کارگران ماهر و بارچین های حرفه ایی صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به اهواز و تمامی شهرهای استان خوزستان با خاور مسقف و خاور روباز تخصص باربری مشهد به خوزستان می باشد بنابراین اگر تصمیم دارید از مشهد به اهواز نقل مکان نمایید و یا کالای اداری تجاری خود را به این شهر استان ارسال کنید با افتخار باربری مشهد به در خدمت شما خواهد بود.

یک نکته بسیار مهم حمل بار و اثاثیه توسط خاور با همکاری باربری مشهد به اهواز و استان خوزستان این می باشد که دارای ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار شهری و بین شهری می باشد لذا شما مشتریان عزیز وقتی از سرویس خاور باربری مشهد جهت اثاث کشیو اسباب کشی استفاده می نمایید قطعا با ارزانترین قیمت کار اثاث کشی خود را به پایان رسانده ایید.

باربری مشهد به اهواز دارای تنوع بسیار خوب از انواع خاورهای مسقف و خاورهای روباز می باشد که تماما مدل بالا بوده و در تمام ساعات شبانه روز آماده سرویس دهی می باشد لازم به یادآوری می باشد که حمل بار توسط خاور بار باربری مشهد به اهواز در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان و با هدف فراهم نمودن ناوگانی از انواع خاور های مدل بالا شروع به فعالیت نمود و تا به امروز توانسته است به موفقیت های چشمگیری برسد.

مدیران باربری مشهد به اهواز تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا تنوع گسترده از انواع خودروهای دیگر در کنار خاورهای مسقف و خاورهای روباز را برای رضایتمندی بیشتر مشتریان فراهم نمایند که از آن جمله میتوان به نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ اشاره نمود که این موضوع باعث گردیده است تا هر نوع نیاز مشتری برای حمل کالا براورده شود.

فراهم نمودن انواع خاور مسقف و خاور روباز در باربری مشهد به اهواز و شهرهای دزفول آبادان ماهشهر خرمشهر از استان خوزستان و همچنین خدمات جانبی دیگری از جمله بسته بندی اصولی و حرفه ایی کالا و اثاثیه – صدور بارنامه معتبر – صدور بیمه نامه معتبر – حمل بارهای سنگین مانند گاو صندوق و ... باعث شده است تا هر روز بر رضایتمندی مشتریان افزوده شود.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به اهواز و تمامی شهرهای استان خوزستان توسط خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ : اهواز یکی از کلان‌شهرهای ایران است، که در بخش مرکزی شهرستان اهواز قرار دارد و از سال ۱۳۰۳ تا کنون به‌عنوان مرکز استان خوزستان شناخته می‌شود. جمعیّت این شهرستان طبق سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ حدود ۱٬۳۰۳٬۰۰۰ نفر می‌باشد ، که به‌عنوان هفتمین شهر پرجمعیت ایران به‌شمار می‌آید.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به اهواز و تمامی شهرهای استان خوزستان توسط خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ : دزفول شهری در جنوب غربی ایران است، که با مساحت ۴۷۶۲ کیلومتر مربع، سی‌امین شهر پرجمعیت کشور محسوب می‌شود و در کنار رودخانه دز، در بخش‌های جلگه‌ای استان خوزستان واقع شده‌است. این شهر در ارتفاع ۱۴۳ متری از سطح دریا مستقر می‌باشد و از شهرهای شمالی خوزستان بشمار می‌آید.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به آبادان و تمامی شهرهای استان خوزستان توسط خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ : آبادان شهری در استان خوزستان و جنوب‌غرب ایران، مرکز شهرستان آبادان و از مناطق آزاد بازرگانی ایران است که بر جزیره‌ای هم‌نام خود در ۵۳ کیلومتری خلیج فارس در نزدیکی با مرزهای عراق و کویت جای گرفته‌است. این شهر همچنین دارای فرودگاه و بندر است و به دلیل داشتن پالایشگاه نفت و پتروشیمی راهبردی بودن و هم‌مرزی با کشور عراق، از زمان جنگ جهانی دوم یکی از مهم‌ترین شهرهای خاورمیانه و ایران بوده‌است. یکی از بزرگ‌ترین پالایشگاه‌های نفت جهان در این شهر قرار دارد. نفت از اغلب مناطق خوزستان با لوله به این شهر می‌رسد و پس از تصفیه به کلیه جهان صادر می‌شود. نزدیکترین شهر به آبادان، خرمشهر است که حدود ۱۵ کیلومتر با این شهر فاصله دارد.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به ماهشهر و تمامی شهرهای استان خوزستان توسط خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ : بندر ماهشَهر شهری است که در جنوب استان خوزستان کشور ایران با طول جغرافیایی ۴۹ درجه و ۱۳ دقیقه و عرض جغرافیایی ۳۰ درجه و ۳۳ دقیقه واقع شده‌است. شهر ماهشهر، مرکز شهرستان بندر ماهشهر است. ارتفاع این شهر از سطح دریا حدود ۳ متر می‌باشد. ماهشهر کنونی شامل دو بخش می‌باشد، ماهشهر قدیم و دیگری موسوم به ناحیهٔ صنعتی. بندر ماهشهر دارای مساحت ۲۷۱۳ هکتار می‌باشد که پس از اهواز، دزفول و بهبهان وسیع‌ترین شهر خوزستان است. بندر ماهشهر دارای ۳۷۲ هکتار بافت فرسوده‌است که مساحت زیادی می‌باشد و حدود ۱۵٪ کل مساحت شهر است.

  • ۹۹/۱۰/۲۸
  • نتسان باربری مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی