باربری مشهد

حمل بار از مشهد

باربری مشهد

حمل بار از مشهد

  • ۰
  • ۰

   
    باربری مشهد یکی از شرکتهای حمل بار قدیمی در شرق کشور است که حمل بار از مشهد به گرمسار و دیگر شهرهای کشور را با قیمتهای استثنایی به انجام می رساند. حمل بار درون شهری و اسباب کشی در مشهد نیز از جمله سرویسهای باربری مشهد به شمار می اید.
باربری مشهد یکی از شرکتهای ریشه در صنعت حمل و نقل کشور محسوب می شود که فعالیت خود را علی الخصوص در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان ادامه می دهد.
این باربری شبکه بسیار گسترده ای در زمینه حمل بار بین شهری از مبدا مشهد و تهران در کشور ایجاد نموده است. بدین ترتیب که هر گونه بار و محموله ای را از مشهد و تهران به اقصی نقاط کشور در سریع ترین زمان ممکن و با ارزانترین قیمت منتقل می نماید.
حمل انواع بار و خرده بار و کالا و اثاثیه منزل از مشهد به گرمسار نیز از جمله مسیرهای تحت پوشش این شبکه گسترده محسوب می شود. همچنین حمل انواع بار از مشهد به دیگر شهرهای استان کویری سمنان مانند شاهرود و دامغان و... نیز از جمله این سرویسها محسوب می گردند.
اما باربری مشهد علاوه بر حمل بار بین شهری در زمینه حمل بار درون شهری نیز فعالیت گسترده ای دارد و هر گونه بار و محموله ای را در بین محله ها و مناطق مختلف شهرهای تهران و مشهد و همچنین بین شهرکها و مناطق صنعتی حومه این شهرها منتقل می کند.
باربری مشهد با اعمال تخفیفات گوناگون توانسته است در بین صدها شرکت فعال و معتبر در صنعت حمل و نقل کشور به عنوان ارزانترین باربری شناخته شود و هم اکنون قیمتهایی که در باربری مشهد برای حمل یک بار خاص ارائه می شود غیر قابل رقابت است.
از جمله تخفیفات باربری مشهد تخفیف استثنایی هفتاد درصدی است که در بخش سود مدیریتی باربری اعمال می گردد.
این تخفیف بدین صورت است که پس از کسر هزینه های اصلی مانند هزینه خودرو مخصوص حمل بار و هزینه دستمزد راننده و کارگران که نقش محوری در حمل بار بازی می کنند مابقی مبلغ که به صورت متعارف به مدیریت باربری پرداخت می گردد را مشمول تخفیف هفتاد درصدی می نماید.
این باربری علاوه بر اینکه قیمتهای خود را پایین تر از سطح بازار ارائه می دهد تلاش بسزایی داشته تا بتواند کیفیت خدمات دهی خود را نیز در بالاترین سطح ممکن حفظ کند.
هم اکنون باربری مشهد با بهرمندی از بهترین و کارا ترین خودروهای مخصوص حمل بار توانسته تا اندازه قابل توجهی کیفیت خدمات دهی خود را بالا ببرد. این باربری همچنین از رانندگانی مجرب و کار کشته سود می برد که سابقه درخشانی در زمینه حمل بار دارند.
از طرف دیگر مدیریت باربری مشهد از نقش کارگران مخصوص بارگیری غافل نشده است چرا که این پرسنل در موارد متعددی می توانند در حمل بار تاثیر گذار باشند. از یک سو سرعت عمل ایشان می تواند فرآیند حمل بار در زمان کمتری به سرانجام برساند.
از سوی دیگر این پرسنل اگر دقت عمل و تبهر کافی در حمل بار نداشته باشند ممکن است به محموله مشتری در حین انتقال به خودرو آسیب وارد آید. لذا ضروری است که حتما از نیروهایی استفاده شود که دقت عمل و تعهد کاری کافی برای جا به جایی محموله مشتری را داشته باشند.
همچنین باید دانست که تاکید فراوان مدیریت باربری بر نحوه رفتار با مشتری سبب شده است که باربری مشهد به عنوان یکی از شرکتها محبوب در مشهد تبدیل شود که همواره توانسته رضایت و خرسندی مشتریان خود را پس از پایان فرایند حمل بار بدست آورد.

مشهد گرمسار حمل بار ارزان

  • ۹۸/۱۲/۱۵
  • نتسان باربری مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی