باربری مشهد

حمل بار از مشهد

باربری مشهد

حمل بار از مشهد

  • ۰
  • ۰


    باربری مشهد یکی از برجسته ترین شرکتهای باربیر در شرق کشور است که علاوه بر آنکه در زمینه حمل بار درون شهری و اسباب کشی در مشهد فعال است انواع بار و خرده بار را از مشهد به دیگر شهرها از جمله شهر طبس به ارزانترین قیمت حمل می نماید.
باربری مشهد یکی از قدیمی ترین شرکتهای باربری در مشهد است که فعالیت خود در صنعت حمل و نقل کشور از سالها پیش با نام تجاری نتسان آغاز نموده است. عمده فعالیت این شرکت در شهرهای مشهد و تهران به صورت درون شهری و برون شهری می باشد.
حمل بار و خرده بار و انواع محصول و کالا و اسباب و اثاثیه منزل از مشهد به شهر کویری طبس و دیگر شهرهای استان خراسان جنوبی مانند بیرجند و قائن و فردوس و... از جمله سرویسهای دائمی و روزانه باربری مشهد به شمار می رود.
این باربری با اعمال تخفیفات گوناگون توانسته پایینترین قیمت در بازار را ارائه دهد و همکنون در بین مردم شریف مشهد به نام ارزانترین باربری شناخته می شود.
از جمله تخفیفاتی که در باربری مشهد برای حمل بار در نظر گرفته شده است تخفیف استثنایی هفتاد درصدی می باشد که در بخش پورسانت مدیریتی اعمال می گردد.
به عبارت ساده تر پس از کسر هزینه های مربوط به خودرو مخصوص حمل بار و دستمزد راننده و کارگرانی که وظیفه بارگیری و تخلیه بار را بر عهده دارند مبلغی که باقی می ماند به عنوان پورسانت و سود خالص مدیریت باربری در نظر گرفته می شود.
مدیریت باربری مشهد جهت نشان دادن حسن نیت خود برای کاهش هزینه ها در ابتدای کار در این بخش هفتاد درصد تخفیف اعمال نموده و عملا از هفتاد درصد درآمد خالص خود به نفع مشتری می گذرد تا قیمت نهایی حمل بار کاهش یابد.
همچنین تخفیفات دیگری نیز به حمل بار در این شرکت تخصیص می یابد که در نهایت توانسته قیمت حمل بار را به این اندازه کاهش دهد. اما قیمت پایین به تنهایی نمی تواند موجب کسب اعتبار برای یک شرکت باربری در نظر گرفته شود.
مدیریت باربری مشهد علاوه بر این سعی نموده که کیفیت خدمات دهی در باربری مشهد را نیز به بالاترین سطح کیفی در بازار حمل و نقل مشهد برساند. استفاده از خودروهای مدرن و پیشرفته و مدل بالا یکی از خدماتی است که توسط باربری مشهد به شما ارائه می گردد.
همچنین لازم به ذکر است که رانندگانی که در باربری مشهد مشغول به فعالیت هستند می توانند با توجه به تجربه بالایی که دارند همواره مسیری را انتخاب نمایند که ضمن کمترین میزان ترافیک از شرایط جوی مساعد تری نیز بهره مند باشد.
رانندگان با تجربه و خودروهای مدل بالا سبب می شود که فرایند حمل بار در باربری مشهد به میزان قابل توجهی نسبت به دیگر شرکتها در زمان کمتری به انجام برسد. البته در این بین نباید از نقش کارگران ماهر بارگیری در این شرکت چشم پوشی نمود.
حال این سوال پیش می اید که چطور ممکن است یک شرکت باربری با وجود استفاده از این پرسنل مجرب و خودروهای پیشرفته و خدمات با کیفیت دیگر قیمتهایی پایین تر از سایر شرکتهای باربری ارائه نماید و این پرسنل چطور حاضر می شود با این شرایط کار کنند؟
در توضیح باید گفت که مجموعه امتیازاتی که توسط مدیریت باربری برای پرسنل مختلف و رانندگان در نظر گرفته است سبب شده که مجرب ترین و ممتاز ترین پرسنل صنعت حمل و نقل به این شرکت جذب گردد. از آن جمله می توان به تعدد سرویسها اشاره نمود.
با استفاده از تعداد سرویس بسیار بیشتر نسبت به دیگر شرکتهای باربری عملا هر راننده و خودرو در طول روز تعداد بیشتری سرویس را به انجام می رساند و سود نهایی و درامد ماهیانه وی از میزان متعارف در بازار بیشتر نیز خواهد گردید.
 

 

حمل بار ارزانترین قیمت مشهد طبس

 

  • ۹۸/۱۱/۱۱
  • نتسان باربری مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی