باربری مشهد

حمل بار از مشهد

باربری مشهد

حمل بار از مشهد

  • ۰
  • ۰


    باربری مشهد یکی از قدیمی ترین شرکتهای حمل بار در ایران می باشد که به صورت درون شهری در مشهد فعالیت می کند. همچنین حمل بار از مشهد به دیگر شهرهای کشور نیز از جمله شهر زیبای فرخ شهر از سرویسهای باربری مشهد به شمار می اید.
باربری مشهد را مردم این شهر با نام تجاری نتسان می شناسند. این باربری عمده فعالیت خود را در شهرهای تهران و مشهد به انجام می رساند. حمل بار در بین محله ها و مناطق مختلف شهرهای تهران و مشهد به ارزانترین قیمت بازار از جمله سرویسهای باربری مشهد به شمار می رود.
علاوه بر حمل بار درون شهری و اسباب کشی در مشهد و تهران باربری مشهد در زمینه حمل بار بین شهری نیز فعالیت گسترده ای دارد.
این باربری با ایجاد یک شبکه گسترده در بین شهرهای مختلف کشور توانسته است انواع مختلف بار و خرده بار و اثاثیه منزل و کالا و محصول مشتریان خود را از مبدا تهران و مشهد به اقصی نقاط کشور با خدمات ویژه و استثنایی به سریع ترین شکل ممکن حمل نماید.
حمل بار از مشهد به فرخ شهر نیز از جمله سرویسهای باربری مشهد به شمار می اید. همچنین است حمل بار از مشهد به سایر شهرهای استان سردسیر و سرسبز چهارمحال و بختیاری مانند شهر کرد و بروجن و لردگان و تمامی شهرکها و مناطق مختلف دیگر این استان.
باربری مشهد با اعمال تخفیفات گوناگون و کاهش قیمتهای خود به زیر قیمت بازار توانسته است در بین صدها شرکت فعال در حوزه حمل و نقل کشور به عنوان ارزانترین باربری شناخته شود. از جمله این تخفیفات می توان به تخفیف باور نکردنی هفتاد درصدی مدیریتی این باربری اشاره نمود.
تخفیف مدیریتی باربری مشهد پس پرداخت دستمزد راننده و کارگران و در بخشی از مبلغ حمل بار بار که به صورت متعارف و بنا بر قانون به عنوان سود مدیریت باربری در نظر گرفته می شود به میزان قابل توجه هفتاد درصد اعمال می گردد.
علاوه بر این تخفیف استثنایی باربری مشهد خدمات ویژه ای را نیز در نظر گرفته است که  در زیر به اختصار به برخی از انها اشاره می نماییم.
استفاده از خودروهای مدل بالا و پیشرفته که به تجهیزات روز و مدرن باربری مجهز شده اند یکی از ویژگی های کم نظیر باربری مشهد به شمار می اید. این خودروها می توانند با حداکثر سرعت و نهایت ایمنی بار و محموله مورد نظر مشتری را به مقصد برسانند.
این امر با توجه به رانندگان کارکشته و کاربلد باربری مشهد میسر گردیده است که شناخت مناسبی نسبت به جاده های بین شهری کشور دارند.
ارائه بارنامه معتبر از دیگر ویژگی های باربری مشهد به شمار می اید. این باربری با توجه به تاکید مدیریت بر رعایت تمامی استانداردهای داخلی و بین المللی حمل بار توانسته است مجوزهای لازمه را اخذ نموده و برای حمل بار بارنامه معتبر ارائه نماید.
این باربری همچنین از تنوع خودرویی مناسبی نیز سود می برد. انواع وانت بار و نیسان و خاور مسقف و غیر مسقف و انواع کامیون و ده چرخ و تریلی برای انواع بارهای سبک و نیم سبک و سنگین و انواع بارهای کم حجم و حجیم در باربری مشهد آماده خدمت رسانی می باشند.
جهت اطلاع از سایر خدمات استثنایی و همچنین قیمتهای باور نکردنی که برای حمل انواع بار در باربری مشهد در نظر گرفته شده است شما می توانید با یکی از شماره های روابط عمومی مندرج در سایت باربری مشهد تماس حاصل فرمایید.
در صورت تمایل و ثبت سفارش خودروهای حمل بار باربری مشهد راس ساعت مقرر در محل شما حضور پیدا کرده و بار شما را به سریع ترین شکل ممکن و در نهایت دقت و ایمنی به مقصد می رسانند.
 

  • ۹۸/۱۲/۱۰
  • نتسان باربری مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی